2 Aralık 2010 Perşembe

Üsküdar Ilık

Akdeniz tuzuyla çöker içime
Karadeniz sola seyreder
Adı boğaziçi olur
Martılar çırpar da ayaklarını akıntıya inat
Belki bir balık sürüsü ümidiyle...
Oltayı bir sallasak üç martı tutarız!
Bir tüfek aldım elime,
Dalga geliyordu kaçırdım
Ben üç balon vurdum beş deneyişte.
Baloncu gitmek istedi;
Zabıta geliyormuş
Belki yalandan...
Mısırcının bir mısır için bozuğu yokmuş;
Veremedi para üstünü,
Belki yalandan...
Bir tane de lale satmak istemiyor o Roman
Onun da bozuğu yokmuş
Doğru mu?
Koparılmış çiçek sevmem aslında
Gidelim mi Emirgan’a?
Geç de oldu kaçırdım
Kocaman açmış, birkaç güne solarlar
İşte yine tekne geliyor bu yana,
Alıp götürse ya Sarayburnu’na!
Ben o avluda otursam,
Yaslansam soğuk mermer taşlarına
Ve keşke dalabilsem en duru hatıraya...

Nisan-2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder